وبلاگ شخصی محمدحسین نورانیان

در این فضا به نوشتن موضوعات مورد علاقه، در حوزه اجتماعی و به خصوص فضای علمی و نخبگانی پرداخته می شود.

وبلاگ شخصی محمدحسین نورانیان

در این فضا به نوشتن موضوعات مورد علاقه، در حوزه اجتماعی و به خصوص فضای علمی و نخبگانی پرداخته می شود.

یکی از مهمترین دغدغه های همه نخبگان و آحاد مردم ایران عزیز، مدیریت کشور برای نیل به اهداف عالی نظام است، اهدافی که رسیدن به آنها با وضعیت و مسیر فعلی مدیریت کشور، به خصوص در حوزه دانش و اقتصاد، بعید به نظر می رسد. در این وبلاگ سعی شده تا نظراتی سازنده در راستای توسعه کشور مطرح شده و به تبادل نظر با سایر اندیشمندان و متخصصان پرداخته شود.

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

سلام 

وقت به خیر


خداوند متعال رو شاکرم که فرصت و حالی رو به من داد تا یک فضا رو برای تبادل و انتشار مطالبم با خوانندگان عزیز انتخاب کنم و از خداوند متعال خواهشمندم که این قدرت را به من بدهد تا مستمراً به نوشتن مطالب مفید در این فضا بپردازم.


چند نکته در این وبلاگ مدنظر من می باشد :

1- نمی خواهم شهوت نوشتنم را ارضا کنم ، بلکه می خواهم نیازهایی که در جامعه داریم رو مطرح کنم و اگر چیزی به ذهنم می رسه برای حل آن طرح کنم و شما هم با دادن نظرات خودتون، در افزایش فهم من از ابعاد مختلف موضوع یاری کنید.


2- سعی می کنم موضوعات بیشتر در فضای جامعه باشه و دغدغه های من رو در این حوزه بیشتر ترسیم کنه


3- سعی می کنم فضای بحث بیشتر عقلی باشه تا احساسی ( هر چند این کار بسیار سخته اما من تلاشم رو می کنم )


4- هدفم ایجاد یک گفتمانه ( حرف بزرگیه اما شما یک برداشت مثبت از این موضوع بکنید ! )


5- سعی می کنم تا حد امکان همه رو دوست داشته باشم، اما این به آن معنی نیست که از کسی انتقاد نشه !


با آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان


والسلام 

  • ۹۳/۰۴/۲۰
  • محمدحسین نورانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی