وبلاگ شخصی محمدحسین نورانیان

در این فضا به نوشتن موضوعات مورد علاقه، در حوزه اجتماعی و به خصوص فضای علمی و نخبگانی پرداخته می شود.

وبلاگ شخصی محمدحسین نورانیان

در این فضا به نوشتن موضوعات مورد علاقه، در حوزه اجتماعی و به خصوص فضای علمی و نخبگانی پرداخته می شود.

یکی از مهمترین دغدغه های همه نخبگان و آحاد مردم ایران عزیز، مدیریت کشور برای نیل به اهداف عالی نظام است، اهدافی که رسیدن به آنها با وضعیت و مسیر فعلی مدیریت کشور، به خصوص در حوزه دانش و اقتصاد، بعید به نظر می رسد. در این وبلاگ سعی شده تا نظراتی سازنده در راستای توسعه کشور مطرح شده و به تبادل نظر با سایر اندیشمندان و متخصصان پرداخته شود.

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

سلام دوستانف


ایام مبارک ماه رجب رو به شما عزیزان تبریک عرض می کنم و امیدوارم در این ماه خود را آماده ی استفاده از ماه شعبان و به طور خاص ماه رمضان کرده باشید


این چند روز اخبار مختلفی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) شنیده می شود. البته چند سال است که کم و بیش اخباری از این جهاد عظیم در جبهه جهانی مبارزه حق و باطل شنیده می شود. اخباری که موضع گیری های مختلفی در مورد آن گرفته می شود.


اما آنچه قطعی است این است که آنها مجاهد فی سبیل الله هستند و برای خدا و رسول و دفاع از حریم آل الله خون خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.


اما چیز دیگری نیز هست که کمتر به آن اشاره می شود

آنها پیشگامان ارتش جهانی حق هستند که وظیفه ی پاک سازی منطقه و سپس جهان از شر ظالمان و مستکبران را دارد.


آنها به ما یاد دادند که فقط برای خاک و ناموس جنگیدن مقدس نیست، برای خدا جنگیدن حتی از این دو نیز مقدس تر است.

آنها در کنار کسانی می جنگند که شاید زبان یکدیگر را نیز نمی فهمند، اما هدفی مشترک دارند. جبهه ای مشترک دارند.

آنها دارند به ما یاد می دهند کسی که ادعای دوستی امام زمان را دارد و دعا می کند که بتواند در مسیر امام زمان شهید شود، مسیر این است و مسیر از این هم سخت تر ممکن است بشود.

آنها نشان دادند یاران امام زمان نه برای خاک و مال و ناموس خود، بلکه برای حفظ حرمت حریم خدا بر روی زمین به جهاد برخاسته اند.

آنها ما را در دوران غیبت با یاران امام زمان آشنا کردند. آنها ما را با بزرگی روج کسانی که در راه خدا و فقط برای خدا می جنگند، آشنا کردند.


امروز اگر کسی دعای فرج می خواند، ببیند آیا مثل مدافعان حرم حاضر است همه تعلقات خود را رها کند و در جایی بجنگد که شاید اولین بار باشد که نامش را می شنود و ساکنان آن منطقه نه شباهتی به او دارند و نه رابطه ای .


عزیزان، سربازان امام زمان خود را باید آماده ی جنگی کنند که ابعادش، زمانش و ابزارش هم ممکن است شناخته شده نباشد، اما تنها چیزی که روشن است این که تو در جبهه ی حق و در کنار امام زمانت هستی و در روبروی تو تمام مستکبران عالم صف کشیده اند.


اگر کسی برای ظهور دعا می کند، سعی کند تصوری دقیق تر از آنچه برایش دعا می کند داشته باشد


یا علی

  • ۹۵/۰۲/۰۴
  • محمدحسین نورانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی